KNÄPPER NÅGRA BILDER

 Vet inte när det blev så eller vart det kom ifrån, men helt plötsligt ville jag ta kort på allt. Har varit så ett tag nu och måste bara ge en eloge till Mica och Felicia som står ut med det och alltid ställer upp. Däremot måste sätta ut lite varningar:
Om det skulle vara så att vi ses någon gång och jag drar upp kameran och säger "stop! stanna" så menar jag verkligen det. Det betyder inte "Fixa till håret, ge mig ditt bästa fake-smile och strike a pose" fortsätt leka med elden, ignorera mig och tänk på det som gav dig den bekymrade minen eller stå kvar i solen och njut bara. Jag vill ta kort på känslan, inte något tillgjort. Men säger jag "stop, stanna, rör dig inte" gör jag det som en varning om du absolut inte vill va med, rättvist typ. Ibland bryr jag mig dock inte, för jag vet att du vill ändå.
 
Tänk såhär:
         Det är enkelt att radera en bild, men jävligt svårt att spara en som aldrig blev tagen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
PS. Använder en iPhone 5S som kamera för tillfället, därav sämst kvalitet! 
Upp